سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلی استکبار ستیزی دانش‌آموزان با حضور در راهپیمایی 13 آبان

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از حضور پر شور دانش‌آموزان مقابل لانه جاسوسی برای مبارزه با استکبار ستیزی در روز 13 آبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛علیرضا کمره‌ای مدیر کل آموزش و پرورش تهران در مراسم زنگ استکبارستیزی که در مدرسه شاهد هاجر صبح امروز برگزار شد با اشاره به سه واقعه 13 آبان در سال‌های 43، 57، 58 اظهار داشت: این وقایع نقطه عطفی در کشور ما است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان تهران فردا در حرکتی نمایدین و باشکوه فصلی مقابل لانه جاسوسی ایجاد می‌کنند که نشان از استکبارستیزی آن‌ها است.

کمره‌ای با اشاره به اینکه چنین اقداماتی نشان عزت و افتخار کشور به شمار می‌آید بیان کرد: کسانی که منافع ملت ایران را در نظر نمی‌گیرند دشمن هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: امروز حتی اگر از سر هوشمندی گفتگویی با آمریکا داریم بدان معنا نیست که استکبار را فراموش کرده‌ایم.

کمره‌ای افزود: استکبار به معنی زورگویی، خود برتر بینی است و از خوی شیطانی نشأت می‌گیرد اما ملت ایران با هوشمندی تمام چنین اقداماتی را درج کرده و با آن مبارزه می‌کنند که در رأس چنین مبارزاتی آمریکا قرار دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.