سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانشهر؛

برگزاری کارگاه آموزشی پرورش شترمرغ در ایرانشهر

کارگاه آموزشی پرورش شترمرغ در ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، و استفاده از ظرفیت‌های درون‌زا کارگاه آموزشی پرورش شترمرغ برای 80 نفر از مردم ایرانشهر که علاقمند به کار پرورش شترمرغ بودند، برگزار شد.

میری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه کارگاه کارآفرینی و اشتغالزایی برای متقاضیان برگزار شده است، گفت: امسال اولویت ما تغییر نگرش، اعتماد‌بخشی و ایجاد انگیزه برای کشاورزان و متقاضیان مشاغل خانگی است.

وی بیان کرد: در این راستا همایش‌ها و کارگاه‌های مختلف برای مردم، کشاورزان و دانشجویان برگزار شده تا مهارت لازم را کسب و با اعتماد و امید فعالیت‌های کارآفرینی را آغاز کنند.

فرمانده سپاه ایرانشهر با بیان اینکه شهرستان ایرانشهر یکی از قطب‌های تولید خرما است، گفت: 57 نوع فرآوری از خرمای این شهرستان شناسایی شده که گام بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال است چرا که در حال حاضر خرما به صورت فله‌ای و خام از این شهرستان به بازار مصرف ارائه می‌شود.

میری با اشاره به اینکه امسال وام‌های اشتغالزایی زیادی به متقاضیان اعطا شده، افزود: در بحث صنایع دستی اشتغال مناسبی را امسال و سال آینده در این شهرستان خواهیم داشت.
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.