سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داعش دستور عقب نشینی داد

«حسام الدین العبار» تاکید کرد که سرکرده های داعش به تمامی عناصر خود دستور داده اند از کرانه راست و چپ موصل به سمت سوریه عقب نشینی کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اعضای شورای استان نینوا در عراق از فرار و عقب نشینی تروریست های داعش از این استان خبر داد.

بر اساس این گزارش، «حسام الدین العبار» عضو شورای استان نینوا در سخنانی تاکید کرد: طبق اطلاعات رسیده سرکرده های داعش به تمامی عناصر خود دستور داده اند از کرانه راست و چپ موصل به سمت سوریه عقب نشینی کنند. همچنین خیابان های شهر نیز برای نخستین بار طی ۲ سال گذشته تقریبا خالی به نظر می رسد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: عقب نشینی عناصر داعش از طریق بازار المعاش به سمت جاده البعاج و از آنجا نیز به سوی مرزهای سوریه صورت می گیرد. سرعت پیشروی نیروهای ما و ورود آنها به ساختمان تلویزیون موصل، خطوط دفاعی و توان داعش را در هم شکست و طی ساعات آینده محله الانتصار و الخضراء نیز آزاد خواهند شد.

گفتنی است، منابع وابسته به نهاد مبارزه با تروریسم عراق اعلام کردند: نیروهای مبارزه با تروریسم روز سه شنبه وارد ساختمان تلویزیون موصل شدند.

منبع:مهر
انتهای پیام/
برچسب ها: سوریه ، عقب نشینی ، داعش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
شهر موصل را آزاد کنید ،