سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی؛

آذربایجان غربی آماده برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برای برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان آذربایجان غربی آماده بوده و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محسن شکرنیا با بیان این مطلب گفت : امسال حساسیت لازم برای برگزاری بزرگداشت روز 13 آبان بیش از پیش احساس می شود برنامه ریزی های لازم انجام و برنامه های متعدد فرهنگی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: اجرای مسابقات فرهنگی و تشکیل نمایشگاهی برای نشان دادن جنایت ها و عملکرد آمریکا در طول چندین دهه در ایران، جهان اسلام و کشورهایی که به زور اشغال کرده و ستمگری های آن محور نمایشگاه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری راهپیمایی 13 ابان امسال در روز پنج شنبه، اضافه کرد: مسیر راهپیمایی در مرکز استان ارومیه، تقاطع خیابان امام (ره) و عطایی بوده و ساعت تجمع ساعت 10 صبح و آغاز آن ساعت 10.30 دقیقه صبح خواهد بود.

شکر نیا در ادامه اضافه کرد: مسیر راهپیمایی در امتداد خیابان امام (ره) تا میدان انقلاب بوده و مراسم اصلی و سخنرانی و قرائت قطعنامه در این مکان انجام می شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.