سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بهره برداری از 3 طرح آبرسانی در استان اصفهان به بهره برداری

سه طرح آبرسانی و تصفیه خانه در شهرستان های گلپایگان، خوانسار و برخوار فردا با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آبرسانی به گلپایگان و تصفیه خانه این شهر، راه اندازی تصفیه خانه آب خوانسار و آبرسانی به شهر گز از جمله طرح هایی است که فردا با حضور ' حمید چیت چیان ' به بهره برداری می رسد.
این طرح ها توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و با اعتبار 607 میلیارد ریال اجرا شده است.
بهره برداری از طرح آبرسانی به گلپایگان و تصفیه خانه این شهرستان با اجرای 49 کیلومتر خطوط انتقال، ساخت دو ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 330 لیتر بر ثانیه و نیز احداث تصفیه خانه آب در فضایی به مساحت 16 هکتار نخستین طرح از طرح های یاد شده است.
تصفیه خانه آب گلپایگان دومین تصفیه خانه آب شرکت آبفا استان اصفهان است که توسط متخصصان و کارشناسان داخلی با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی به شهروندان گلپایگان احداث شد.
راه اندازی تصفیه خانه آب خوانسار و طرح آبرسانی به این شهرستان نیز با اجرای 37 هزار و 624 متر خطوط انتقال و احداث 2 ایستگاه پمپاژ که ظرفیت هر ایستگاه پمپاژ 189 لیتر بر ثانیه دومین طرحی است که به بهره برداری خواهد رسید.
تصفیه خانه آب خوانسار در فضایی به مساحت 16 هکتار به روش زلال سازی و آبگیری مکانیکی احداث شد این درحالیست که پروژه آبرسانی به شهرستان خوانسار و اجرای فاز اضطراری تصفیه خانه مجهز به سیستم کنترل از راه دور هوشمند است.
طرح آبرسانی به شهر گز با اجرای 11 هزار و 700 متر لوله گذاری با ظرفیت خط انتقال آبرسانی به شهرهای گز، دستگرد، حبیب آباد، خورزوق، دولت آباد و روستاهای تابعه با 560 لیتر بر ثانیه نیز سومین طرحی است که برای تامین آب شرب به بهره برداری خواهد رسید.
هدف از اجرای این طرح از بین رفتن افت فشار آب در شهرستان گز در فصل گرم تابستان عنوان شده است.
سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین (1522) به منظور سهولت انجام امور مشترکان و متقاضیان، کاهش مراجعه به ادارات آبفا، دسترسی آسان به خدمات، مدیریت بهتر زمان رسیدگی به درخواست ها، صرفه جویی در وقت و هزینه وکاهش ترافیک و آلودگی هوا نیز فردا (چهارشنبه) در اصفهان فعال خواهد شد.
سامانه 1522 جهت خدمات به حدود بیش از 2 میلیون نفر جهت مشترکین آبفا در 93 شهر استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
شهرستان های گلپایگان در 180 کیلومتری و خوانسار در 160 کیلومتری شمال غرب اصفهان و شهر گز در 18 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.