سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیامی: سلطانی فر جزو مفاخر و ذخایر دولت است/ برنامه های ویژه ای برای پیشرفت دوومیدانی دارم

دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: وزیر ورزش جزء ذخایر و مفاخر دولت تدبیر و امید به شمار می رود و با بهره گیری از برنامه های اصولی می تواند مشکلات ورزش و جوانان را کاهش دهد.

هاشم صیامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: موجب مسرت و خوشحالی است که رئیس جمهور فرد شایسته و مدیر خوش فکری چون سلطانی فر که از ذخایر و مفاخر دولت تدبیر و امید است را به عنوان وزیر ورزش وجوانان به مجلس معرفی کرد. مطمئن هستم که وی می تواند بسیاری ازمسائل و مشکلات در حوزه ورزش وجوانان را با برنامه ریزی مناسب رفع نماید. خشنودی ام را از این انتخاب مبارک و شایسته اعلام می کنم.

وی ادامه داد: جا دارد از نصرالله سجادی که واقعا در برنامه ریزی و رفع مسائل و مشکلات فدراسیون ها با تمام وجود زحمت می کشند تشکر کنم.

صیامی درباره انتخابش به عنوان دبیر فدراسیون گفت: من باهدف خدمت به جامعه دوومیدانی در اینجا حضور یافته ام و تنها هدفم، تکریم مربیان و ورزشکاران، سلامت اداری و برنامه ریزی مناسب در جهت افزایش کمی وکیفی دوومیدانی است. خوشبختانه فدراسیون دوومیدانی به علت تعداد رشته های ورزشی و گستردگی موجود در آن هر کسی را که علاقمند به این رشته باشد را می تواند در آینده تحویل جامعه بدهد. جای شکر دارد که  هم اکنون تصمیمات بسیار عالی در فدراسیون گرفته شده است. با حضور نیروهای متخصص و کارنامه دار در ساختار برنامه ریزی این فدراسیون روزهای خوبی را نوید می دهد. افرادی همچون سجاد مرادی ، حسین شایان، علی گرزی و روح الله عسگری قهرمان ارزنده کشور و افراد با تجربه دیگری همچون  تیمور غیاثی و قاسمعلی فیروزی ان شاالله تصمیمات خوبی در جهت موفقیت دوومیدانی گرفته می شود. دوومیدانی ایران باید تمام تلاش اش را انجام بدهد که از سایر فدراسیون های ورزشی عقب نماند.

وی تصریح کرد: اکنون مردم از فدراسیون دوومیدانی توقع کسب مدال در بازی های آسیایی را دارند. حمایت مدیران کل ورزش استانها از ورزشکاران دوومیدانی از دیگر اولویت های فدراسیون است. مسابقات ورزش در سطح شهر و میادین( پرش ارتفاع، پرش بانیزه و دوهای خیابانی) که امروزه در همه کشورها اتفاق می افتد، باید در کشور ما هم انجام شود.

صیامی در پایان در خصوص بحث استعداد یابی در این رشته خاطر نشان کرد: در حوزه استعدادیابی با حضورگرزی که عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان در رشته تربیت بدنی و رئیس هیئت دو و میدانی استان و از قهرمانان دوومیدانی می باشد، مطمئن هستم روزهای خوبی در انتظار این رشته پایه و مادر است. همچنین توجه به هیئت های استانی سبب می شود در آینده پیشرفت قابل توجهی را در دوومیدانی کشور شاهد باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.