سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقانلو:

در انتخاب مربی باید وسواس به خرج داد/ مردم تصور می کنند مدال آوری در تکواندو آسان است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تعدد مدال ها در تکواندو باعث شده است مردم تصور کنند مدال آوری در این رشته آسان است، در حالی که این گونه نیست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد وسواس در انتخاب مربی گفت: در انتخاب مربی برای تیم ملی باید وسواس بیشتری به خرج دهیم به دلیل آن که در حوزه گسترده تیم ملی کار اجرایی بسیار متفاوت است و صرف صحبت کردن کافی نیست. در دو سال و نیم اخیر تکواندوی ایران قهرمان جهان و آسیا شد. ما موفق شدیم ۱۱۳ مدال رنگارنگ از جمله ۴ مدال طلای آسیا را بدست بیاوریم. 

وی تصریح کرد تعدد مدال در این رشته موجب شد تا تفکرات عموم مردم به این سمت گرایش پیدا کند که مدال آوری در تکواندو راحت است ولی اینطور نیست بلکه مدال آوری در این رشته حاصل تمرینات سخت و مستمر ورزشکاران و برنامه ریزی ایده آل است.

مقانلو در خصوص رقابت های گرندپری آذربایجان و جام جهانی اظهار کرد: اردوها با حضور ۱۴ تکواندوکار پیگیری می شود. فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخش به دلیل ارتقاء وزن نمی توانند در این رقابت ها شرکت کنند و ما با ۵ بازیکن در این رقابت ها حضور خواهیم داشت. بعد از یک روز استراحت در مسابقات جام جهانی شرکت می کنیم. با توجه به زمان کمی که داشتیم معیار انتخاب ورزشکاران را عملکرد آنها در لیگ برتر پارسال و رقابت های کشوری قرار دادیم. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.