سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

شلیک برادر زاده مرگ عمو را رقم زد

مرد جوانی به دلیل اختلاف ملکی با تفنگ عموی خود را در شهرستان تفرش به قتل رساند .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان  تفرش گفت: مرد جوانی که به خاطر اختلاف ملکی عموی خود را در تفرش به قتل رساند، در عملیات مأموران پلیس شهرستان دستگیر شد.
روح الدین یوسفوند  افزود:در جریان درگیری در یکی از روستا های تفرش پسری 21 ساله با عموی خود به واسطه اختلاف ملکی درگیر شده و با یک قبضه سلاح به سمت وی تیراندازی کرده که باعث مجروح شدن عموی خود شده و بلافاصله از محل فرار کرده است.
وی ادامه داد: بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان منتقل می‌شود که بعد از ساعتی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.
یوسفوند بیان داشت: در مراحل اولیه تحقیقات و با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان و در بررسی‌های انجام شده از سوی مأموران انتظامی مشخص شد که اسلحه‌ای که در این درگیری مورد استفاده قرار گرفته، دارای مجوز بوده است.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل ساعاتی بعد از وقوع قتل در مسیر جاده تفرش به ساوه در داخل یک خودروی عبوری شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، انتظامی ، تفرش ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.