سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک نماد است از معرکه حق علیه باطل

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک جهاد زنده است و برای اینکه این جهاد ودشمنی آمریکا همیشه در ذهن نسل های ما باقی بماند لازمه آن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در آستانه یوم الله 13 آبان گفت : دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی امریکا توانستند مدارک و شواهد زیادی را در رابطه با مخبری و جاسوسی آمریکا و بیرون کردن اسرار نظامی ایران به دست آوردند .
 
مولوی نذیر احمد سلامی گفت : تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک جهاد زنده است و برای اینکه این جهاد ودشمنی آمریکا همیشه در ذهن نسل های ما باقی بماند لازمه آن است که ما هر ساله پرشور در راهپیمایی 13 آبان ماه شرکت کنیم . 

وی گفت : آمریکا در طول تاریخ نشان داده که با ایران هیچ دوستی ندارد و همیشه در لباس دوستی درصدد ضربه به ایران را بوده  و نفت و سرمایه ایران را به یغما برده است . 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود : امروز آمریکا ، بزرگترین دشمن نظام اسلامی است و مردم باید با بصیرت و هوشیاری در راهپیمایی به میدان بیایند و همچنانکه آمریکا دشمن نظام است مردم مومن ما هم دشمنی خود را با آمریکا به اثبات برسانند .

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.