سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

نقد و بررسی تازه ترین اثر نویسنده کرمانشاهی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از برپایی نشست نقد و بررسی کتاب "لایکم کن" با حضور نویسنده‌اش در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معصومه حسنی خونسار گفت: این چهارمین جلسه نقد کتابی است که از ابتدای امسال تاکنون در استان کرمانشاه و با حضور نویسنده‌اش برگزار خواهد شد.

وی هدف از برپایی جلسات نقد کتاب را تلاش در راستای ترغیب افراد مختلف به سوی مطالعه عنوان و ابراز امیدواری کرد: برپایی جلسات نقد کتاب بتواند نقش مهمی در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه داشته باشد.

خونسار نشست نقد و بررسی کتاب "لایکم کن" نوشته مهناز فتاحی با حضور نویسنده‌اش و همزمان با برنامه های گرامیداشت هفته کتاب، روز 20 آبان در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار می شود، افزود: کتاب "لایکم کن" تازه ترین اثر از مهناز فتاحی با موضوع نوجوانان و فضای مجازی است.

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه علاقمندان جهت ثبت نام در جلسه و شرکت در مسابقه مرتبط با کتاب می توانند به امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان واقع در کتابخانه عمومی امیرکبیر مراجعه کرده و یا با شماره 38214724 تماس بگیرند.

مهناز فتاحی نویسنده کرمانشاهی نیز پیرامون تازه‌ترین اثرش"لایکم کن"، با اشاره به نوجوان محور بودن کتاب، آن را متعلق به فضای مجازی دانست که مطالعه آن برای خانواده‌ها و مسئولان می‌تواند راهگشا و آموزنده باشد.

فتاحی در ادامه افزود: "لایکم کن" مربوط به ماجرای دختری به نام رویا است که ضمن آشنایی با فضای مجازی، زندگی‌اش دست خوش تغییر شده و از خانواده و دوستانش جدا می‌شود و در فضاهای گفت‌وگو در صفحات فضای مجازی ماجراهایی را پشت سر می‌گذارد.
 


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.