سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوندی در موافقت با صالحی امیری؛

فرهنگ را با نگاه امنیت ببینید نه فرهنگ امنیتی + فیلم

نماینده مردم خرم آباد با اشاره به اینکه صالحی امیری هم متخصص است و هم متعهد، گفت: باید فرهنگ را با نگاه امنیت ببینید نه فرهنگ امنیتی.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در موافقت با سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:آقای صالحی امیری جهان را با شاخص هایشان می شناسند و ایران بزرگ را با گستره فرهنگیش می شناسند. امروز همه دلسوزان نظام نگران گسترش آسیب های اجتماعی هستند و ما باید انتخابی خطیر داشته باشیم.

وی افزود: امروز همه دلسوزان نظام نگران آسیب‌های اجتماعی هستند و فرهنگ را باید با نگاه امنیت فرهنگی ببینیم نه فرهنگ امنیتی.

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صالحی امیری متعهد و متخصص است یادآور شد: آقای امیری 10 تألیف و 40 مقاله داشته و حضور وی در دانشگاه‌ها نمی‌تواند تخصص آقای امیری را تضمین کند؟

وی با انتقاد شدید از "بگم بگم‌های این روزهای کشور" یادآور شد: خوب اگر لازم است بگویید و "بگم بگم" چه فرهنگی است که باب شده است؟

بیرانوندی با اشاره به اینکه آقای امیری دغدغه‌هایی را در موضوع فرهنگی دارند افزود: وی با سیاست‌گذاری فرهنگی آشناست و آقای امیری چالش‌های فرهنگی را می‌شناسد و از مهاجرت نخبگانی که فرزند این دیار هستند می‌ترسد.

وی ادامه داد: آقای امیری خطر حاشیه‌نشینی را می‌داند و برخی هنرمندان همچون داریوش ارجمند از او حمایت می‌کنند.

بیرانوندی در پایان با اشاره به لزوم عقلانیت در رأی اعتماد به وزرا خاطر نشان کرد: امروز همه دلسوزان نظام از آسیب‌های اجتماعی احساس نگرانی می‌کنند.


انتهای پیام/


 




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.