سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

دوره های آموزش پیشگیری از وقوع جرم بابسته شدن ورودی‌های جرم در جامعه

امام جمعه یزد گفت : دوره های آموزشی پیشگیری از وقوع جرم باید به گونه‌ای برگزار شود که ورودی‌های جرم در جامعه بسته شده و شاهد کاهش آمار جرم‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: همزمان با تدارک برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از جرم ، از دیگر کارهایی که لازم است توسط قضات دادگستری انجام شود ارایه مطالب مرتبط با حقوق مردم و نحوه پیشگیری از جرائم به شهروندان است.

 آیت الله ناصری افزود: حضور مردم در مساجد می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای این آموزشها باشد و باید قاضی‌ها و دادگستری از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

 امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه لازمه قضاوت این است که تمام کار و نیت ما برای رضای خداوند باشد تصریح کرد : آنچه قیام امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده و هرچه دشمنان توطئه می‌کنند به یاری خداوند خنثی می‌شود همین اخلاص و کار برای رضایت خدا کردن است که در سیره امام خمینی(ره) به صورت کامل وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر قضاوت 10 جز داشته باشد یک جز مربوط به علم و 9 جز دیگر قدرت تشخیص و سلیقه و برداشت قاضی است که از علم به قضاوت و قانون مهم تر است.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.