سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در موافقت با دانش آشتیانی:

دانش آشتیانی در استان‌های محروم مدارس تاسیس کرده است

نماینده مردم تهران گفت:آشتیانی از دست پروردگان شهید رجایی است و در استان‌های محروم مدارس تاسیس کرده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود محمدی نماینده مردم تهران در موافقت با دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش گفت: وی لباس سپاه را به تن کردند، اگر سپاه نباشد کشور هم نیست.

وی با اشاره به شخصیت اعتقادی دانش آشتیانی اظهار داشت: وی در بیت شریفی تربیت شده و پدرش روحانی بود.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه  آشتیانی از دست پروردگان شهید رجایی است متذکر شد: شهید رجایی در زمان نخست وزیری‌اش گروهی 15 نفره را جهت بررسی اوضاع و احوال کشور ایجاد کرد که یکی از آنان دانش آشتیانی بود که در پاکدستی و رعایت احکام الهی مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه دانش آشتیانی شخصیتی موثر در قبل و بعد از انقلاب بوده است، گفت: وی از اعضای فعال دانشجویی و مؤثر در ایجاد تشکل‌های دانشجویی بوده است.

محمدی با اشاره به عملکرد دانش آشتیانی در حوزه تعلیم و تربیت گفت: وی در دبیرستان کارش را شروع کرد و معلم بود و قطعا باید در آموزش و پرورش به سمت تخصصی شدن حرکت کنیم .

نماینده مردم تهران با بیان اینکه دانش آشتیانی فردی مؤثر در مدیریت خرد و کلان است و تجربه آن را دارد، تصریح کرد: در وزارت علوم در سه دوره معاون وزارت علوم بود و این مسئله حاکی از توانمندی‌های وی است.

محمدی با اشاره به اینکه در سال 68 مقام معظم رهبری به ایلام رفتند و خواستار تبدیل دانشکده ایلام به دانشگاه شدند تصریح کرد: دانش آشتیانی در کنار مدیریت آن دانشگاه در استان‌های محروم دبیرستان‌هایی ایجاد کرد و از دانش آموزان محروم در آن مدارس ثبت‌نام شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.