سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

13 آبان تداعی‌گر اقتدار و عزت جوانان ایرانی علیه کفراست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام گفت : روز 13 آبان ماه تداعی‌کننده اقتدار و عزت جوانان ایرانی علیه استکبار جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکرامی افزود : روز سیزدهم آبان در حقیقت نمایانگر مظلومیت ملت ایران است که در این روز مردم ایران مظلومیت خود را فریاد کردند تا همه جهان بدانند چه بر سر ملت آمده است و در دوره ستمشاهی و رژیم پهلوی چه ستمها که بر مردم نشد و بزرگترین آن اعطای حق کاپیتولاسیون به آمریکای جهانخوار بود.

وی ادامه داد : حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان رمز پیروزی حق علیه باطل و نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در چشم جهانیان دارد.

وی اظهار کرد : 13 آبان یکی از مهمترین واقعه های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

علی اکرامی افزود : یوم الله سیزدهم آبان حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان‌های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و عاشورایی تربت جام به همراه ایران اسلامی خواست با حضور عاشورایی ، حماسی و انقلابی خود در ویژه مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سردادن شعار همیشگی خود ؛ یعنی ، " مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل " ، فریاد رسای « هیهات منا الذله » حسینی را بار دیگر به گوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند .

انتهای پیام//م.ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.