سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

17 مدرسه روی خط ارتقا

17 مدرسه مازندران برای ارتقای تحصیلی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 17 مدرسه مازندران برای ارتقای تحصیلی در نظر گرفته شده است گفت: نتیجه فعالیت ها در خردادماه 96 مشخص می شود.

وی با اشاره به ساماندهی 40 هزار نیروی آموزشی برای مدارس مازندران، افزود: صدور ابلاغ در زمان خوبی انجام شد و احکام مربوطه نیز به‌موقع صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در سه سال گذشته حتی برای یک دانش‌آموز نیز کلاس درس دایر شد گفت : در حال حاضر 64 مدرسه کمتر از 4 دانش‌آموز و 110 مدرسه کمتر از 10 دانش‌آموز در مازندران فعال است.

سید علی قاسمی افزود : 500 میلیون تومان اعتبار امسال برای بهسازی و تعمیرات مدارس استان اختصاص یافت ، این در حالی است پارسال یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده بود.

وی درباره توزیع شیر در مدارس ابتدایی مازندران گفت: این سهمیه پارسال 70 پاکت برای هر دانش‌آموز در یک سال بود اما امسال این تعداد به 54 پاکت کاهش یافته است.

وی افزود : اداره کل آموزش وپرورش مازندران در حال حاضر بابت توزیع شیر در مدارس مازندران، 4 میلیارد تومان به شرکتهای لبنی بدهکار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.