سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اعزام 400 دانش‌آموز کاشانی به مناطق عملیاتی جنوب

400 دانش‌آموز کاشانی از آغاز سال تحصیلی جاری تاکنون در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

کارشناس مسوول فعالیتهای دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، در حاشیه اعزام آیین بدرقه دومین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور از کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این تعداد دانش‌آموزدر قالب 10 دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب اعزام شده اند.

محمدرضا معصومی،با اشاره به اینکه اعزام مجموع دانش‌آموزان در قالب چهار کاروان و 35 دستگاه اتوبوساز آبان تا نیمه اسفند انجام می شودگفت: کاروان اول شامل 80 نفر از دانش آموزاندختر در نیمه مهرماه و کاروان دوم شامل 320نفراز دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه هستند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان شرکت کننده در کاروان‌های راهیان نور، طی سه روز سفر خود، از مناطق دهلاویه، طلائیه، شلمچه، اروند کنار و هویزه دیدن خواهند کرد.
به‌گفته‌وی، این اردوها به صورت داوطلبانه و با رضایت والدین دانش آموزان و بیمه آنها انجام می‌شود.

کارشناس مسوول فعالیتهای دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، در ادامه با تاکید بر شهادت شهید فهمیده و هزاران شهید دانش آموز و پنج هزار معلم شهید گفت: شرایطی که استکبار جهانی همه تلاش خود را علیه آرمان‌های اسلام و جمهوری اسلامی به کار گرفته است، برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان ایفا می کند.

معصومی،تصریح‌کرد:اردوی راهیان نور یکی از شاخص‌هایی است که آرمان‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را به روشنی تبیین و ترویج می کند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.