سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

افزایش 12 درصدی مصرف CNG در زنجان

مدیر شرکت نفت استان از افزایش 12 درصدی مصرف CNG طی هفت ماهه امسال در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ محمود آقا محمدیان  از رشد 12 درصدی در مصرف CNG در 7 ماهه امسال خبر داد وگفت: میزان مصرف 7 ماهه امسال 87 میلیون و 377 هزار متر مکعب بوده که در قیاس  با مصرف 77میلیون و 610 هزار متر مکعبی مدت مشایه سال قبل  حاکی از یک افزایش 9 میلیون و 767 هزار متر مکعبی می باشد  
وی افزود: این میزان افزایش نشان از یک رشد 12 درصدی در مصرف گاز طبیعی در استان بوده است.
مدیر شرکت نفت استان  با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش مصرف در سال جاری افزایش تمایل شهروندان به استفاده از این سوخت پاک می باشد ادامه داد : در مدار بودن کلیه جایگاهها ی تک و دو منظوره استان با حداکثر ظرفیت و تعداد کافی جایگاههای CNG از دیگر دلایل افزایش مصرف در سی ان جی است.
این مقام مسئول همچنین به روند استاندارد سازی جایگاههای CNG استان نیز اشاره کرد و گفت: در حدود 70 درصد از جایگاههای استان استاندارد سازی شده و مابقی در دست اقدام و پیگیری می باشد.
مدیر منطقه همچنین در خصوص بحث استاندارد سازی افزود: در این طرح کلیه جایگاههای CNG استان تک منظوره و تک منظوره از طریق شرکتهای دارای صلاحیت معرفی شده از سوی اداره استاندارد در قالب چک لیست های مشخص مورد ارزیابی و نهایتاً استاندارد سازی قرار می گیرند .
محمود آقا محمدیان همچنین به رکورد مصرف CNG در شهریور ماه امسال اشاره و گفت: در شهریور ماه سال جاری مصرفی در حدود 13 میلیون و 600 هزار متر مکعب به ثبت رسیده که این میزان مصرف در قیاس با مصرف مهر ماه سال جاری 8 درصد رشد و مرداد ماه سالجاری 5 درصد رشد را نشان می دهد .
وی خاطر نشان کرد: در استان 40 جایگاه عرضه گاز طبیعی که شامل 24 جایگاه تک منظوره و 16 جایگاه دو منظوره ،با ظرفیتی در حدود 49هزارو128 متر مکعب برساعت و متوسط فروش روزانه 400 هزار متر مکعب وجود دارد.



انتهای پیام/ن
برچسب ها: افزایش ، مصرف ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.