سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده کل سپاه در ارومیه؛

اسلام واقعیتی مسلط و معتبر در نظام جهانی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای تعقیب دشمنان هیچ خط قرمزی نمی‌شناسیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار حسین سلامی امروز در یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات سپاه شمالغرب کشور که با حضور مقامات ملی و محلی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: چندی پیش عده‌ای مزدور با تحریک چند کشور منطقه و با حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها تلاش کردند با خودنمایی در مقابل جمهوری اسلامی ایران آزموده را دوباره بیازمایند اما همگان دیدید که اینان با واکنش قاطع مدافعان حریم ولایت روبه‌رو شده و چگونه در مقابل مقاومت نیروهای رزمنده ما به هلاکت رسیدند.
 
وی افزود: به هلاکت رسیدن، سرنوشت تمام کسانی است که می‌خواهند به ایران نگاه بد داشته باشند.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلابی اسلامی تصریح کرد: چنین سرنوشتی دارای پیام برای کسانی است که در مسیر ناامن سازی منطقه تلاش می‌کنند.
 
سردار سلامی گفت: به دشمنان ایران هشدار می‌دهیم و می‌گوییم که دچار جهل و خطای دوباره نشوند چون منش نیروهای انقلابی اینگونه است که مهاجم را تعقیب کرده و در هر کجای دنیا که باشند، به هلاکت می‌رسانند.
 
وی تصریح کرد: برای تعقیب دشمنان هیچ خط قرمز و محدودیتی قائل نیستیم و نیروهای مسلح ما این حقیقت را طی سالهای متمادی به اثبات رسانده‌ و دشمنان ضرب شصت‌های بزرگی از فرزندان این امت دریافت کرده‌اند.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلابی اسلامی گفت: همین آمریکایی‌ها هر بار خواسته‌اند اقدامی علیه کشورمان صورت دهند با شکست‌های آشکار مواجه شده‌اند.


انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.