سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود؛

گروه های امدادو نجات همچنان درجست وجو

هشت گروه امدادو نجات برای یافتن کوهنورد گم شده در شاهرود از دستگاه های دولتی ،نظامی و نیروهای مردمی به منطقه نکارمن شاهروداعزام شدند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛رییس هلال احمر شاهرود گفت: این گروه ها با تجهیزات کامل امداد و نجات و بی سیم ،به همراه امدادگران هلال احمر در منطقه مشغول گشت زنی هستند.
حسین باقری گفت: گروه های امدادی از سپاه ، ارتش ،محیط زیست ،منابع طبیعی ،هیات کوهنوردی شاهرود و اهالی روستاهای محل و نکارمن در منطقه برای یافتن این کوهنورد گم شده بسیج شده اند.
وی ادامه داد: دو گروه از امدادگران هلال احمر و هیات کوهنوردی شهرستان شاهرود از شب گذشته در کوه های نکارمن در حال پی جویی گم شده هستند.
باقری گفت:با هماهنگی معاونت عمرانی فرمانداری شاهرود و اورژانس 115 ، اقدام های لازم در حال پیگیری است و در صورت لزوم بار دیگر از بالگرد اورژانس 115 شاهرود برای گشت زنی در منطقه مذکور استفاده خواهد شد.
این مسئول امداد و نجات با بیان اینکه کوهنورد گم شده ،داود عرفانی جعفری از کوهنوردان قدیمی ،خبره و آشنا به منطقه است ،ادامه داد: بنا به گفته خانواده اش ،وی یکی از صعود کنندگان به قله دماوند و سایر قله های مرتفع ایران است که اغلب به تنهایی کوهنوردی می کند.
باقری با بیان اینکه، موبایل این کوهنورد خاموش است ، افزود: پیگیری های لازم برای یافتن وی در حال انجام است.
به گفته وی ، این کوهنورد در منطقه نکارمن مجن شاهرود با یکی از چوپانان این روستا برخورد کرده و وسایل خود را نزد وی به امانت گذاشته تا شب از وی تحویل بگیرد.
باقری گفت: درآخرین تماس تلفنی که این چوپان با کوهنورد مزبور داشته، اعلام کرده است که مسیر را گم کرده و به همین خاطر شب را در نقطه ای بیتوته خواهد کرد.
جمعه گذشته این کوهنورد به تنهایی برای صعود به قله های منطقه وارد کوههای منطقه نکارمن شاهرود شده است و از آن پس خبری از این کوهنورد در دسترس نیست.
قابل ذکر است، در این منطقه حیوانات وحشی متعددی وجود دارد که همین امر بر نگرانی مسوولان افزوده است.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.