سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامرضا نوروزی:

برای عمل جراحی یزدانی آماده هستیم/زمان را نباید از دست بدهیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان از آمادگی کامل تیم پزشکی ایرانی برای عمل جراحی رضا یزدانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان این مطلب افزود: ما حاضریم برای درمان و جراحی مصدومیت او هرگونه همکاری را داشته باشیم. او نیز باید زودتر تصمیمش را بگیرد تا زمان را بیش از این از دست ندهد.
 
وی ادامه داد: مصدومیت یزدانی از ناحیه آشیل پا است و نیاز فوری به جراحی دارد. ضمن اینکه جای هیچ نگرانی نیست و با جلساتی که با همکاران و پزشکان حاذق کشور در این زمینه داشتیم، مطمئنم جراحی وی موفقیت آمیز خواهد بود.
 
نوروزی تصریح کرد: این نوع آسیب دیدگی، مصدومیت شایعی است و بارها در کشورمان توسط پزشکان جراح و متخصص داخلی درمان شده است.
 
وی تأکید کرد: البته ما در این مورد پیشنهاد دهنده هستیم و تصمیم گیرنده اصلی، شخص رضا یزدانی است، اما طبق وظیفه ذاتی خود تمامی هزینه های درمان و روند بهبودی وی را در داخل کشور تقبل می کنیم و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.
 
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی دکتر نادری، فوق تخصص مچ پا را برای این عمل جراحی به یزدانی پیشنهاد داده و وی نیز اعلام کرده برای این عمل آمادگی کامل را دارد.
 
نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: درمان مصدومیت زانوی بهداد سلیمی پیش از المپیک ریو یکی از نمونه های شاخص جراحی توسط متخصصان و پزشکان حاذق داخلی است و در نهایت سلیمی توانست با بهبودی کامل در المپیک برزیل حضور یابد. امیدوارم یزدانی نیز هرچه زودتر تصمیم خود را در مورد درمان مصدومیتش بگیرد و با اعتماد به کادر مجرب پزشکی کشورمان از بند مصدومیت رهایی یابد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.