سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار افشار:

منشأ مشکلات اصلی کشور، عملکردهای جزیره‌ای است

قائم مقام قرارگاه جنگ نرم گفت: مشکلات اصلی کشور به خاطر عملکردهای جزیره ای است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علیرضا افشار قائم مقام قرارگاه جنگ نرم، در همایش تبیین کارکردهای جنگ نرم دشمن در دانشگاه‌ها و راهبردهای مقابله با آن که صبح امروز(دوشنبه 10 آبان ماه) در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات در تمام بخش‌ها اقدامات جزیره‌ای است که با هماهنگی مدیریتی می‌توان بر آن فائق آمد. 

قائم مقام قرارگاه جنگ نرم ادامه داد: دشمن بیشترین فعالیت خود را زمینه مقابله با دین دارد چرا که آن را یک تهدید برای خود می‌داند و می‌خواهد باورهای ما به خصوص در زمینه ولایت فقیه را زیر سوال ببرد البته ما به این موضوع نگاه ویژه‌ای داریم و آن را ناکام می‌گذاریم.

وی با اشاره به این موضوع که دشمن قصد دارد نقاط ضعف ما را برجسته کند تصریح کرد: این موضوع که در بخش‌هایی دارای نقاط ضعفی هستیم، صحیح است و دشمن قصد دارد آن را برجسته نماید اما ما در برابر آن ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: تضعیف روحانیت و از بین بردن فرهنگ کشور و خالی کردن محتوای فرهنگی کشور در دستور کار آن‌ها است که مسولان باید با آن مقابله کنند اما بخش مهم تهدیدات دشمن در جنگ نرم در بحث سیاسی کشور بوده که می‌خواهند اعتماد مردم نسبت به نظام را زیر سوال ببرند.

قائم مقام قرارگاه جنگ نرم بیان داشت: متأسفانه در کشور، ضعف اخلاق سیاسی وجود دارد و احزاب و شخصیت‌های کشور با اخلاق سیاسی غربی وارد میدان می‌شوند که باعث بی‌اعتمادی مردم شده که در این زمینه مقام معظم رهبری بارها هشدار دادند.

سردار افشار افزود: در برخی مواقع دیده شده که برخی ها قصد دارند دوباره با ورود افرادی دانشگاه‌ها را به سوی فتنه بکشانند و آن‌ها را در امور دانشگاه‌ها دخالت دهند.

جانشین قرارگاه جنگ نرم تصریح کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی کشورهای غربی قصد دارند تا مردم را به سوی زندگی غربی سوق دهند که نتیجه‌ای جز فروپاشی خانواده ندارد و یا در زمینه علمی نیز با وجود این که مقام معظم رهبری فرمودند که باید روند رشد علمی کشور در بالاترین سطح باشد اما چندی است که شاهد توقف این روند هستیم.

وی ادامه داد : متأسفانه آمارهای در مورد بحث آسیب‌های اجتماعی  در کشور وجود دارد، خوشبختانه هنوز این میزان به میزان آن در آمریکا و اروپا نرسیده اما نگرانی‌ها به سمت روند افزایشی آن است که انشاءلله با کار گروهی و برگزاری چنین همایش‌های با آن مقابله خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.