سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسی : نحوه بازی بارسلونا تغییر کرده است

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا بیان کرده است پس از اینکه گواردیولا بارسلونا را ترک کرد، نحوه بازی بارسلونا هم تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از د سان، لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا بیان کرده است که لوئیز انریکه نحوه بازی بارسلونا را تغییر داده و بازی بارسلونا مستقیم تر شده است. مسی پیش از دیدار تیم های بارسلونا و منچستر سیتی به حمایت از سرمربی اسپانیایی تیم سیتی نیز پرداخته است. 

گواردیولا و منچستر سیتی در اوایل ماه اکتبر نیز مقابل بارسلونا قرار گرفتند که در آن بازی گواردیولا در ورزشگاه نیوکمپ تحقیر شد و 4 بر 0 مقابل لوئیز انریکه شکست خورد. 

لیونل مسی در این باره بیان کرده است : " همه می دانند که نحوه بازی بارسلونا چگونه است. البته هر مربی افکار خاص خودش را دارد و نحوه بازی تیم را تغییر می دهد. پس از اینکه گواردیولا بارسلونا را ترک کرد نیز نحوه بازی ما تغییر کرد. لوئیز انریکه تیم ما را هجومی تر کرده است و ضد حمله نیز در دستور کار ما قرار گرفته است، اما گواردیولا به ضد حمله اعتقاد زیادی نداشت."

وی افزود : " پپ مربی بسیار خوبی است . مطمئن هستم که با مهارت های خوبی که پپ دارد ، منچستر سیتی هر روز بهتر می شود و پیشرفت می کند."

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.