سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دستگيری 200 نفر از مخلان نظم و امنيت در اصفهان

رئيس پليس مركز استان از اجراي طرح امنيت محله محور در شهر اصفهان خبر داد و گفت : اين طرح طي سه مرحله صبح ، ظهر و عصر اجرا شد كه در نتيجه آن 197 نفر از مخلان نظم و امنيت دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسن ياردوستي گفت: اين طرح طي 12 ساعت و در سه مرحله صبح ، ظهر و بعد از ظهر و با هدف ارتقاء امنيت اجتماعي توسط كليه نيروهاي عملياتي اجرا شد.
وي با بيان اينكه اجراي اينگونه طرح ها تاثير مستقيم بر كاهش جرم و افزايش احساس آرامش و امنيت عمومي مردم دارد اظهار داشت: اين آسايش مرهون رعايت شئونات ديني و اخلاقي مردم و تلاش ماموران انتظامي در جهت برخورد با قانون شكنان مي باشد.
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان افزود: در اين طرح 34 سارق، 25 نفر فروشنده موادمخدر و 65 معتاد تابلو و 73 متهم تحت تعقيب مراجع قضائي دستگير شدند.
سرهنگ ياردوستي ادامه داد: در اين طرح تعداد 88 دستگاه خودرو و موتور سيکلت مسروقه کشف و 25 دستگاه وسيله نقليه متخلف نيز توقيف و به پاركينگ منتقل شدند.
 فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در پايان هدف از اجراي اين طرح را پاسخگوئي به مطالبات مردم در خصوص ايجاد امنيت پايدار اعلام كرد و گفت : همكاري خوب شهروندان باعث شده تا ما دراجراي اين گونه طرح ها موفق باشيم و از مردم درخواست مي شود هر گونه موارد مشكوك را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهيد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.