سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۴۰ نقطه استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۴۰ نقطه شهری و روستایی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حجت الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جلسه هماهنگی ستاد یوم الله 13 آبان گفت: راهپیمایی یوم الله سیزده آبان امسال در 40 نقطه شهری و روستای استان مرکزی با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار استان و دانش آموزان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه ستادهای شهرستانی در شهرستان های استان تشکیل شده است، افزود: این ستاد ها در 12 شهرستان تابعه استان مرکزی با حضور اعضا تشکیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه ضمن گرامیداشت این روز بزرگ گفت: سیزده آبان ماه یاد آور حماسه ای عظیم است که ملت ایران اسلامی با هوشیاری و آگاهی خود آن را به ارمغان آوردند.
حجت الاسلام هاشمی در بخش دیگری از سخنانش بر حضور آگاهانه مردم در تجمع ها و راهپیمایی این روز تاکید کرد و اضافه کرد: مردم مومن با حضور آگاهانه خود در عرصه استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی را نشان می دهند.
 انتهای  پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، شورای ، هماهنگی ، 13 آبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.