سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

راهپیمایی 13 آبان با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش

حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش در راهپیمایی 13 آبان امسال در اهواز سخنرانی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مهرداد شریف مخمل زاده مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان یکشنبه در ستاد گرامیداشت 13 آبان در سرسرای اداری استانداری خوزستان اظهار داشت : مسیر راهپیمایی 13 آبان اهواز ، از میدان مولوی به سمت مسجد ارشاد اهواز در ساعت 9 صبح تعیین شده است.

وی افزود : هماهنگی لازم با دستگاه های مربوطه و کمیته ها برای مدیریت راهپیمایی انجام شده است.

شریف مخمل زاده افزود: مسئولان 9 کمیته تخصصی برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان مشخص شده که شامل کمیته های اجرای مراسم و کمیته شهرستان ها به مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبلیغات و فضای شهری، شهرداری، ارتباطات و اطلاع رسانی صدا وسیما، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی روابط عمومی استانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی ادامه داد: همچنین کمیته های پشتیبانی به مسئولیت استانداری، دانش آموزی آموزش و پرورش، دانشجویی بسیج دانشجویی، تشکل ها و سازمان های مردمی و هیات های مذهبی، اداره کل تبلیغات اسلامی، و بانوان، اداره کل بانوان استانداری خوزستان است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان بیان داشت : نسبت به تشکیل ستاد شهرستانی به کلیه فرمانداران ابلاغ شد و فرمانداران ستادها باید برنامه ها و گزارشات خود را اعلام کنند و مسیر و زمان راهپیمایی را ابلاغ کنند.

وی تصریح کرد: باید از تمام توان و ظرفیت خود و حضور اقشار مختلف مردم برای راهپیمایی 13 آبان استفاده کنیم و مسئولان دستگاه ها باید تمهیدات لازم را برای حضور پررنگ تر کارکنان ادارات در مراسمات بیندیشند.

حجت الاسلام سید لطف اله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این نشست اظهار داشت: در روز 13 آبان، ابهت، عظمت، اقتدار و توانمندی آمریکا از بین رفت و این روز به دلیل خرد شدن ابهت آمریکا مبارک و همچنین به دلیل تبعید امام خمینی (ره)یک روز تاریخی است.

حجت الاسلام سید لطف اله سپهر در پایان گفت: تعلل در مناسبت های انقلاب اسلامی مانند به تاخیر انداختن نماز است و ایام ا... انقلاب از ملزومات اساسی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.