سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

مهر باطل شد بر پرونده یک قاتل

قاتل نوجوان 16 ساله قزوینی به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این قاتل 26 ساله پس از گذشت 7 سال از وقوع قتل، سحرگاه امروز در زندان مركزي قزوين به دار مجازات آویخته شد.



  دادستان قزوین گفت : تبعه‌ي افغان كه 7 سال پيش در پي يك درگيري، همكار 16 ساله‌اش را به طرز هولناكي به قتل رسانده و متواري شده بود، سحرگاه امروز در زندان مركزي قزوين قصاص شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود : خبر گم شدن مقتول در سال 90 از سوی برادرش به دادسراي شهرستان البرزاعلام شد که دو سال است از وی خبری نیست .

وی ادامه داد : شاکی در اظهاراتش از مظنونی به نام «ع» که در روستاي حصارخروان در يك كارگاه كار مي‌كرد ، نام برد .

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: پس از آغاز کار پلیس  براي شناسايي و دستگيري مظنون ،ردپايي از او در قشم پیدا شد  و پليس نيز مظنون را دستگير كرد.

 دادستان قزوین  گفت: متهم در اعترافات خود گفته است با مقتول شوخي مي‌كردم كه او ناراحت شد و چوبي را به سمت من پرت كرد و من هم با عصبانیت و چوب را  به سمت او پرتاب كردم كه به سر و گردنش برخورد كرد و به زمين افتاد.

وی  در ادامه افزود: اين قاتل در ادامه بازجويي درباره‌ي نحوه قتل گفت : پس از درگيري با مقتول، او را با سيم خفه و سپس دفنش كردم.

وی اضافه کرد: كارآگاهان با راهنمايي قاتل، محل دفن جسد را شناسايي و جسد را كشف كردند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: پس از اعتراف متهم به قتل، اولياي دم تقاضاي قصاص وي را كردند و شعبه دوم دادگاه كيفري استان نيز با توجه به مدارك و شواهد حكم بر قصاص متهم‌ را صادر كرد و اين حكم از سوي شعبه‌ي سي و سوم ديوان عالي كشور اجرا شد.

دادستان قزوین گفت:  به دنبال درخواست قصاص قاتل از سوی اولیای دم مقتول و اعلام بلامانع بودن اجرای حکم توسط ریاست محترم قوه قضاییه، قاتل 26 ساله پس از گذشت 7 سال از وقوع قتل، سحرگاه امروز در زندان مركزي قزوين به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.