سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صانعی: به دنبال بازی با تیم‌های بزرگ هستیم/منتظر نظر فدراسیون در خصوص اعضا کادر فنی تیم‌های پایه هستیم

سرپرست تیم ملی فوتسال: تیم ملی به دنبال بازی با تیم های بزرگ فوتسال دنیا در بهمن ماه سال جاری است.

 علی صانعی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص جلسه دیشب که با حضور وی و سرمربی تیم ملی فوتسال و سید رضا افتخاری برگزار شد گفت: در این جلسه علی کفاشیان حضور نداشت زیرا وی در جلسه‌ی که 2 روز قبل برگزار شد حضور داشت و مورد تمامی مسائل بحث و گفت‌گو کردیم و این جلسه بدون علی کفاشیان برگزار شد.


وی ادامه داد : کلیات این جلسه در خصوص اعضا کادر فنی تیم ملی زیر 20 سال کشورمان، بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال بود که در این جلسه در این جلسه اسامی نفرات مورد نظر برای هدایت تیم ملی زیر ۲۰ سال اعلام شد و شخص مورد نظر هم انتخاب شد. فعلا نمی توانیم نام سرمربی را اعلام کنیم و فدراسیون فوتبال بعد از تائید این گزینه در هیات رئیسه،‌ نامش را رسانه ای خواهد کرد. ضمنا اعضای کادر فنی تیم ملی زیر ۲۰ سال بعد از تائید سرمربی در هیات رئیسه توسط خود سرمربی انتخاب خواهند شد.


سرپرست تیم ملی در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال بیان کرد:برای تیم ملی فوتسال  برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های بزرگ جهان در دستور کار داریم و یکی از بحث‌های ما در جلسه دیروز هماهنگی دیداری تدارکاتی در بهمن ماه بود. بازی ایران و روسیه در آذر،‌ قطعی شده اما دیروز از افتخاری درخواست کردیم تا نامه نگاری های لازم برای دعوت از یک تیم بزرگ به ایران انجام شود. ما برای فیفا دی‌ها برنامه ریزی کرده‌ایم که یکی از آن روزها در بهمن امسال است و مابقی آنها در سال آینده برگزار می‌شود.


علی صانعی در پایان در خصوص بازی تدارکاتی ایران و روسیه  گفت: این دیدار قطعا برگزار می‌شود اما با توجه به شکل نگرفتن تیم زیر 20 سال کشورمان ممکن است این دیدار با کمی تغییر در تیم برگزار شود یا اصلا برگزار نشود اما برای دیدار تیم بزرگسالان مشکلی وجود ندارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.