سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان،

ارزش بالای صادرات استان طی هفت ماه گذشته

ارزش صادرات ثبت شده از گمرک استان طی هفت ماه گذشته، به 91 میلیون و 620 هزار و 198 دلار رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاعه خبرنگاران جوان از زنجان؛ برکابیان مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: ارزش ریالی صادرات ثبت شده در این گمرک طی هفت ماه گذشته به 2 هزار و 822 میلیارد و390  میلیون ریال می رسد.
وی با بیان اینکه وزن این میزان کالای صادر شده 61 هزار و 141 تن است افزود:  10 کالای صادراتی به ترتیب ارزش شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، کابل، شمش سرب، شیر، خامه، ماست و دوغ، شمش چدن، رب گوجه فرنگی، خرما و کشمش، شمش مس، کاغذ تیشو و توالت، پوشک بچه، پروفیل، فرش ها و کفپوش های نسنجی، سنگ گرانیت و مرمر، اکسید روی و کربنات کلسیم است.
برکابیان خاطرنشان کرد: مقصد محصولات صادراتی زنجان اغلب کشورهای ترکیه، عراق، پاکستان، امارات متحده عربی، سوریه، هند، آفریقای جنوبی، جمهوری کره و افغانستان است.
وی ارزش واردات ثبت شده در گمرک این استان را 150 میلیون و 300 هزار دلار اعلام و ارزش ریالی آن را چهار هزار و588  میلیارد و 52 میلیون ریال برآورد کرد.
 
گفتنی است تعداد بسته های پستی صادره 183 بسته به ارزش سه هزار و 949 دلار و بسته های پستی وارده 352 بسته به ارزش هشت هزار و 670 دلار است وهمچنین درآمد هفت ماهه سال 95 امسال 603 میلیارد و 632 میلیون ریال بود.
 
انتهای پیام/ ج
برچسب ها: ارزش ، صادرات ، گمرک ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.