سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات بسکتبال NBA

پیروزی شیکاگو بولز و کلیولند کاوالیرز و شکست ممفیس در مهمترین دیدارها

مسابقات بسکتبال حرفه ای لیگ آمریکا NBA بامدار امروز با 9 مسابقه پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات بسکتبال حرفه ای لیگ آمریکا NBA بامداد امروز با 9 مسابقه پیگیری شد.

در مهمترین دیدار تیم کلیولند کاوالیرز توانست اورلاندو مجیک را  با نتیجه ١٠٥ بر ٩٩ شکست بدهد. در این بازی لبرون جیمز ٢٣ امتیاز و کایری ایروینگ ٢٠ امتیاز برای کاوالیرز کسب کردند تا این تیم برای بار پانزدهم مجیک را شکست بدهد.
 
 
در بازی دیگر شیکاگو بولز توانست با نتیجه ١١٨ بر ١٠١ ایندیانا پیسرز را از پیش رو بردارد. در این بازی داگ مک‌درموت ٢٣ امتیاز و جیمی باتلر ١٦ امتیاز برای بولز کسب کردند و ریجن روندو ١٣ پاس منجر به گل انجام داد تا بولز پیروز میدان باشد.

فیلادفیا سونی سیکسرز با نتیجه 72 بر 104 از آتلانتا هاکس شکست خورد تا روزهای بد این تیم ادامه داشته باشد. پاول میلسپ با 17 امتیاز و چهار ریباند بهترین بازیکن میدان بود.

سن آنتونیو اسپرز باز هم با درخشش کوای لنرد موفق شد با نتیجه 98 بر  79نیواورلانز پلیکانز را مغلوب کرد. کوای لنرد با 20 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود.


تیم نیویورک نیکس با نتیجه 111 بر 104 ممفیس گریزلیز را شکست داد . دریک رز با 13 امتیاز ، امتیاز آور ترین بازیکن میدان بود.


میلواکی باکز در دیداری نزدیک  110 بر 108 یروکلین نتز را مغلوب کرد. جیانیس آنته توکومپو 21 امتیاز و 11 ریباند داشت و نقش موثری درپیروزی تیمش ایفا کرد.


تیم پورتلند تریل بلیزرز 115 بر 113 دنور ناگتز را شکست داد. شوت ثانیه های پایانی لیلارد قفل مساوی را برایپورتلند در این مسابقه باز کرد. همین بازیکن با 37 امتیاز و پج ریباند بهترین بازیکن میدان بود.


بوستون سلتیکز 104 بر 98 شارلوت هورنتز را شکست داد . اوری بردلی با 31 امتیاز و 11 ریباند زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

ساکرامنتو کینگز 106 بر 103 مینه سوتا تیمبرولوز را شکست داد تا درخشش ویگینز نواتند مانع شکست تیمش شود. دمارکس کازینز با 29 امتیاز بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

انتهای پیام/
 


برچسب ها: بسکتبال ، nba ، لبرون جیمز ، ممفیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.