سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در صحن علنی:

لایحه هوای پاک به دلیل ایرادات شکلی از دستور کار خارج می‌شود/ارجاع لایحه به کمیسیون‌های مربوطه

رئیس مجلس لایحه هوای پاک را به منظور اصلاح ایرادات به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داد.

به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یکشنبه 9 آبان ماه در جریان بررسی مواد لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا بعد از تصویب سه ماده از این لایحه بر اساس اخطارها و تذکرات نمایندگان مبنی بر ایرادات بسیار این لایحه خطاب به نمایندگان اظهار داشت: این لایحه به دلیل شرایط کنونی تهران و مابقی شهرها و استان‌های کشور که درگیر آلودگی هستند در اولویت کاری مجلس قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما اکنون باید با توجه به ایرادات موجود در بندهای دیگر این لایحه که البته کم هم نیست دو شوری شود و به کمیسیون‌های صنایع و معادن، بهداشت و درمان و انرژی هم ارائه شده تا نظرات دقیق آنها دریافت شود.

لاریجانی تأکید کرد: به ویژه آنکه بر اثر ادغام طرح و لایحه هوای پاک باید بررسی شود که شاکله این لایحه تغییر نکند زیرا مورد ایراد شورای نگهبان قرار خواهد گرفت.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ایرادات ویرایشی این لایحه هم کم نیست لذا برای بررسی مابقی مواد یعنی از ماده 4 به بعد و دریافت نظرات دیگر کمیسیون‌ها این لایحه را از دستور خارج کرده تا نظرات دریافت شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.