سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

یک ساعت با محیط بان

طرح یک ساعت با محیط بانان در غرب مازندران اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان در شهرهای غربی استان مازندران، ابتدا ازشهرستان محمودآباد با حضور محیط بانان در مدارس ابتدایی شهید هاشمی نژاد و وزرامحله این شهرستان شروع شد.

در ادامه این طرح آموزشی در نوشهر با همکاری آموزش وپرورش و با حضور محیط بانان در مدرسه شهید پورقربان و دبیرستان شهید جوانشیر این شهرستان انجام شد.

این طرح در تنکابن نیز با حضور محیط بانان در دو منطقه از شهرستان تنکابن در منطقه دوهزار و سه هزاردر مدرسه پلنگ آباد نشتارود اجرایی شد.

طرح یک محیط بان یک مدرسه در شهرستان چالوس با حضور محیط بانان در دبستان حضرت ولیعصر (عج) نیز انجام شد.

اجرای طرح یک ساعت با محیط بانان دربابل و آمل با حضور محیط بانان در مدرسه دخترانه ابتدایی خدیجه رستمی بابل و مدرسه شهید محبی آمل اجرا شد.

طرح آموزشی یک ساعت با محیط بانان در مدارس در شهرستان های بابلسر، نور ورامسر در حال اجرا است، تا دانش وآگاهی دانش آموزان مدارس نسبت به مسائل زیست محیطی افزایش یابد.

در این برنامه ها ، دانش آموزان با سازمان حفاظت محیط زیست ، وظایف محیط بانان ، شرایط زیست بوم ها ، لزوم وجود حیات وحش ، مدیریت پسماند ، مناطق تحت مدیریت سازمان آشنا می شوند و با طرح سوالات مختلف از حضور محیط بانان استقبال می کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.