سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

آمادگی برای راه اندازی کلینیک های حقوق شهروندی در سراسر استان

سخنگوی شورای عالی استانها از آمادگی شوراي اسلامی استان قزوین برای ایجاد کلینیک های حقوق شهروندي در سراسر استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ احد چگینی گفت : شوراي استان قزوین از آمادگی لازم برخوردار است تا علاوه بر قزوین، کلینیک های حقوق شهروندي در 24 شهر دیگراستان راه اندازی شود .

وی افزود : تفاهم نامه تشکیل کلینیک های حقوق شهروندي درقالب راهکار و دستورالعمل عملیاتی ازطریق شوراي عالی استانها به 117 هزار نفر عضو شوراهای کشور و 36 هزار واحد شورایی، برای استفاده از توان مردمي اقدام ارزنده ای است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد : قزوین به عنوان پایلوت اجرای طرح شکوفایی شهري، قادر است از ظرفیتهای ملی، منطقه ای و بین المللی خود برای هرچه بهتر اجرا کردن موضوع مهم حقوق شهروندي بهره ببرد.

به گفته ی وی ، به استناد بند 102 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شوراي عالی استانها از این آمادگی برخوردار است تا طرح ها و لوایحی را به مجلس و دولت ارسال کند ، به همین منظور در حوزه قضایی  آمادگی بررسی طرح ها در کمیسیون حقوقی شوراي عالی استانها وجود دارد تا برای بررسی نهایی به مجلس شوراي اسلامي ارسال شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.