سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف 41 فقره سرقت به ارزش 500 ميليون ريال

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران اين فرماندهی موفق شدند يک سارق را دستگير و 41 فقره سرقت را کشف کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ عبدالعلي روانبخش فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان اظهار داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل و قطعات خودرو در حوزه استحفاظي کلانتري 12 دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : مأموران انتظامي با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي در روز دوم طرح سيد الشهدا توانستند ردي از سارق به دست بياورند.

وي تصریح کرد : پس از حصول اطمينان از حضور متهم در مخفيگاهش، ماموران انتظامي با هماهنگي مقام قضائي وي را دستگير و جهت تحقيقات بيشتر آن را به کلانتري منتقل کردند.
روانبخش افزود: سارق با توجه به شواهد موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به 10 فقره سرقت منزل، 6 فقره سرقت مغازه و 25 فقره سرقت محتويات داخل خودرو از خودروهاي نيمه سنگين در شهر کرمان اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از مخفيگاه سارقان دستگير شده مقداري زيادي اموال مسروقه از قبيل طلاجات، دريل، سنگ فرز، لپ تاپ، مانيتور، بخاري، تعدادي پخش و قطعات خودرو، ظروف مسي، مواد شوينده، روغن ترمز، ضد يخ، و ساير وسايل ديگر به ارزش 500 ميليون ريال کشف شد.

روانبخش افزود : در پي اعترافات سارق دستگير شده سه مالخر نيز شناسايي و پس از دستگيري به همراه سارق به منظور پيگيري پرونده و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: سرقت ، کرمان ، دستگیری ، پرونده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.