سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد پنج تفاهم‌نامه میان دانشگاه علامه و دانشگاه روسیه

رییس دانشگاه علامه طباطبایی از انعقاد پنج تفاهم‌نامه میان این دانشگاه و دانشگاه روسیه خبر داد.

حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ارتباطات بین‌المللی این دانشگاه با مراکز آموزشی و تحقیقاتی دیگر گفت: هم‌اکنون این دانشگاه با پنج دانشگاه روسیه تفاهم‌نامه منعقد کرده که بر این اساس تفاهم‌نامه‌ها با چهار دانشگاه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: ما برنامه های جامع و مشخصی در معاونت فرهنگی این دانشگاه داریم که بر اساس این برنامه استراتژیک دانشگاه انجام شده و یکی از برنامه‌های نمونه فرهنگی در دانشگاه‌های کشور محسوب می شود.

رییس دانشگاه علامه با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان روسیه برای فرصت مطالعاتی به ایران آمدند، اضافه کرد: از فعالیت‌های مهم میان این 2 کشور می‌توان به برگزاری همایش میراث و روابط فرهنگی ایران و روسیه اشاره کرد که قرار است دوره های مشترکی هم به غیر از دانشگاه روسیه در دانشگاه علامه برگزار شود که با این همایش می‌توان ذهنیت مسئولان و اساتید دانشگاه ایران و روسیه را بسیار به هم نزدیک کرد.

وی بیان کرد: در زمینه اجرای اهداف فرهنگی مندرج در سند دانشگاه اسلامی برنامه‌های مدون و شاخص‌بندی شده در زمان‌های مقرر در دست اجرا داریم.

رییس دانشگاه علامه افزود: در چند هفته آینده به منظور تحکیم ارتباط بین مسئولان دانشگاه روسیه و علامه و خانواده دانشجویان در این دانشگاه جلسه برگزار می‌شود.

سلیمی یادآورشد: برنامه‌های فرهنگی دانشگاه علامه در حوزه تقویت فرهنگ دینی و رشد کرسی‌های آزاداندیشی، انجام فعالیت‌های قرآنی و تحکیم رابطه بین مسئولان دانشگاه و خانواده دانشجویان است و نخستین مجمع همفکری بین اساتید و مسئولان دانشگاه با خانواده‌های دانشجویان در آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.