سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بازخوانی«انسان 250 ساله» از زبان پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام در کاشان

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اجرای آیین بازخوانی و تحلیل کتاب «انسان 250 ساله» شامل بیانات مقام معظم رهبری در مورد زندگی مبارزاتی ائمه اطهار با حضور دکتر محمد حسین رجبی دوانی، محقق و پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام خبرداد.

سیدابوالفضل بنی‌حسینی،در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:  این آیین ساعت 18 و سی دقیقه شامگاه امشب شنبه 8 آبان با بررسی ابعاد مختلف کتاب انسان 250 ساله که شامل بیانات مقام معظم رهبری در مورد زندگی مبارزاتی ائمه اطهار است از زبان دکتر محمد حسین رجبی دوانی، محقق و پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام در مجتمع فرهنگی هنری شهر این سازمان اجرامی‌شود.
وی، با اشاره به آشنایی فعالان فرهنگی با محوریت این کتاب شامل روند تحولات اجتماعی و نیز سیره سیاسی پیامبر و ائمه اطهار(علیهم السلام) افزود:شناخت عوامل و علل رفتارهای متفاوت اولیای الهی در برابر حوادث مشابه و استنباط نکات کاربردی و نتایج آن با زندگی امروز از دیگر موارد قابل بررسی و  شناسایی برای فعالان فرهنگی در این نشست است.
به‌گفته‌وی،کتاب «انسان 250 ساله» از انتشارات صهبا شامل سخنراني‌ها و مطالب دست‌نويس رهبر معظم انقلاب از پيش از انقلاب تا سال 1389 درباره زندگي سياسي ـ مبارزاتي ائمه (علیهم السلام) است.
بنی‌حسینی،تصریح‌کرد: اين کتاب شامل 17 فصل است با نحوه چينش عناوين فصل‌ها، به صورت ترتيب تاريخي زندگي ائمه اطهار (علیهم السلام)، از دوران پيامبر اکرم(ص) تا دوره امام جواد، امام هادي و امام عسکري (ع) است که بيانات مقام معظم رهبري درباره اين سه امام بزرگوار در يک فصل ارائه شده است و در فصل پایانی غایت حرکت انسان 250 ساله مورد بررسی قرار می گیرد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.