سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

شناخت ظرفیت‌های بومی موجب مشارکت در برنامه فرهنگی

شهردار منطقه یک گفت: شناخت امتیازات و ظرفیت‌های بومی موجب مشارکت در برنامه فرهنگی و برنامه‌های توسعه شهری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد اصغری، در نشست معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با شهردار منطقه یک، گفت: اعتبارات ملی برای فعالیت‌های فرهنگی در منطقه یک شهرداری اختصاص گرفته است.

وی گفت: به لحاظ هویت تاریخی در شهر مشهد جایگاه ویژه‌ای دارد و منطقه‌ای ملی محسوب می‌شود، از همین روی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی نیاز به اعتباراتی در سطح ملی می‌باشد.

وی افزود: لازم است همه مناطق مشهد با شناخت امتیازات و ظرفیت‌های بومی و محلی خود از آنها در جهت مشارکت در برنامه فرهنگی و برنامه‌های توسعه شهری استفاده کنند.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به پیوست اجتماعی تهیه شده توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی گفت: همکاری صمیمانه و تنگاتنگ شهرداری با دستگاه‌های دولتی می‌تواند کمک شایانی در جهت بهره‌مندی از توان و ظرفیت دستگاه‌های دولتی در جهت اجرای برنامه های فرهنگی نماید.

وحید جلیلی با تاکید بر حضور همه اقشار در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: به لحاظ آنکه شهرداری مشهد نهادی اجتماعی است باید در برنامه‌های خود به مخاطبان فراگیر از همه‌ی اقشار جامعه توجه کنیم و در واقع در تدوین برنامه‌های فرهنگی آینده بر دلایل عدم حضور و استقبال افرادی که تاکنون در اینگونه برنامه‌ها حضور نداشته یا مشارکت نکرده‌اند توجه ویژه‌ای بنماییم و مشارکت اجتماعی را در سطح مشهد مقدس رقم بزنیم .

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: شناخت ، بومی ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.