سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

45 سرمایه گذار متقاضی پرورش ماهی در قفس در استان هستند

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 45 سرمایه گذاری برای پرورش سالانه حدود 160 هزار تن ماهی در قفس در آب های ساحلی جنوب استان اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،ماندا زنگنه با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش پرورش ماهی در قفس زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: از میان 45 متقاضی سرمایه گذاری تاکنون برای 17 سرمایه گذار با ظرفیت تولید سالانه 45 هزار و 100 تن موافقت اصولی صادر شده است.

وی با بیان اینکه براساس تحقیقات شیلاتی، بندر چابهار مستعدترین منطقه برای پرورش ماهی در قفس است گفت: کنترل صید بی رویه آبزیان و انواع ماهی، کمک به ذخایر دریایی، تولید ارزان ماهی، صید بدون مخاطرات دریایی از مهمترین مزایای این طرح است که مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پرورش در قفس سامانه ای است که ماهی، محصور در یک قفس در منابع آبی پرورش داده می شود و در این روش ماهی درون یک قفس یا سبد قرار می گیرد و آب به صورت آزاد بین منبع آبی و قفس در جریان است

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.