سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

انعکاس چهره واقعی شادگان بدست مطبوعات ورسانه ها

مطبوعات و رسانه ها چهره واقعی شادگان را منعکس کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جنامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: از رسانه های سراسری و محلی انتظار داریم توانمندی ها، ظرفیت ها و چهره واقعی منطقه را برای هموطنان ترسیم کنند.

سعید جنامی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها به لحاظ تاثیرات گسترده فرهنگی و اجتماعی از جایگاه برجسته ای در تاریخ شادگان برخوردار هستند، افزود: مطبوعات و رسانه ها نقش موثری در توسعه شهرستان شادگان دارند.

وی گفت: وظیفه رسانه ها اطلاع رسانی شفاف از مشکلات و مسائل مردم بوده و باید بدون حاشیه این مشکلات را به گوش مسئولان برسانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان افزود: رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب باید با یکدیگر تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانند به هدف و خواسته خود نزدیک تر شوند.

جنامی گفت: مطبوعات و رسانه ها می توانند همواره نقش مهمی در پیشرفت شهرستان داشته باشند و یک جامعه را به سمت توسعه رهنمود کنند.

وی افزود: شکوفا شدن توانمندی های فراوان شهرستان شادگان و حرکت با شتاب آن در مسیر توسعه و پیشرفت با انعکاس اخبار مثبت و واقعیت های منطقه به وسیله رسانه ها که جذب کننده صاحبان سرمایه و بخش خصوصی خواهد بود، محقق می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: از رسانه های خبرگزاری ها و نشریات سراسری و محلی انتظار داریم توانمندی ها، ظرفیت ها و چهره واقعی منطقه را برای هموطنان ترسیم کنند و از انعکاس اخبار منفی بپرهیزند زیرا رسانه های بیگانه همواره درصدد بزرگنمایی مسائل جزیی منطقه هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.