سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

توسعه بخش خصوصی حوزه حمل و نقل رقابت سازنده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: توسعه بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل استان رقابت همراه با رفاقت و سازنده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری در نشستی صميمي با مدیران شركت هاي حمل ونقل مسافر شهرستان های مشهد، چناران و فریمان که در محل این اداره کل برگزار شد، افزود: در سیاست کلان نظام در قالب اقتصاد مقاومتی باید منافع بخش خصوصی هم دیده شود؛ چون بخش خصوصی خود سرمایه گذاری کرده و باید با سود منطقی بازگشت سرمایه داشته باشد.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به منافع بخش خصوصی هم توجه شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی هم چنین با اشاره به تغییرات انجام شده در ساختار حمل و نقل کشور و آخرین آن که ادغام راهداری با حمل و نقل جاده ای بود؛ گفت: نبايد اينگونه تصور شود كه دلیل ادغام راهداری، به حاشيه رفتن حمل و نقل خواهد شد و نگهداري و ايمن سازي راهها لازمه ي حمل ونقل ايمن و روان است.

نصری گفت: هدف ما حل مشکلات شماست و با تعامل و همفكري مي توان بخش زيادي از مشكلات را مرتفع نمود.

وی افزود: به هیچ وجه به دنبال مچ گیری و بزرگ نمودن نقاط ضعف نیستیم بلكه نقاط ضعف را به قوت بايد تبدیل كنيم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با بیان این که رقابت در بخش جزو اصول اولیه است و باید وجود داشته باشد، گفت: ارائه ي خدمات خوب، پیشرفت و رفع مشکلات در قبال رقابت است، اما رقابتی که همراه با رفاقت باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش های اقتصادی و خدماتی این مهم است که ارزیابی کنیم چقدر از برنامه ای که پیش بینی کرده ایم و اهدافی که برای خود در نظر گرفته ایم، تحقق یافته است.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: خصوصی ، حمل و نقل ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.