سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تاکید بر برخورد قاطعانه بر یغماگران بیت المال

نماینده ولی فقیه از دستگاه قضایی خواست با یغماگران بیت المال برخوردی قاطع داشته باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته رسوایی مالی 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان را رسوایی بسیار بزرگی دانست و از دستگاه قضا خواست تا هرچه سریع تر با عوامل این فساد اقتصادی برخورد کند .



وی در ادامه با اشاره به روز بسیج دانش آموزی ،بسیجی را فردی شجاع ، نفوذ ناپذیر ، آزاده و با درایت دانست و گفت : پیامبران و ائمه وهمچنین مقاومت لبنان و یمن نمونه بارز یک اقدام بسیجی هستند .

امام جمعه قزوین از کسانی که برای حفظ منافعشان از تذکر دادن  بسیجی وار چشم پوشی میکنند انتقاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین با اشاره به خصومت های دیرینه آمریکا گفت : رفتار محترمانه با این دزد جانی ویران گر حماقت است زیرا اینها هیچ عهد و پیمانی با خدا را قبول ندارند .

نماینده ولی فقیه در استان افزود : باید فضایی ایجاد کرد تا  دشمن نا کام بماند اما عده ای هستند که یک عمر میگویند ما به انقلاب اعتقاد داریم اما روز قدس و 22 بهمن غایب هستند و نمی خواهند مرگ بر آمریکا بگویند .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد  :استعمار به دنبال افرادی است که بتوانند برای آن ها نوکری کنند و باید ببینیم که در تاریخ با نوکرانشان مثل رضا خان و فرزندش محمد رضا چه کرد.

وی ادامه داد : دشمن میخواهد نشاط انقلابی را ازما بگیرد و دوست دارد ما در رنج و بدبختی باشیم .

امام جمعه قزوین اضافه کرد : به اخطار های الهی توجه کنید ، اگر لیاقت دارید و مومن هستید غریبه ها و دشمنان را همدم و همراز خود نگیرید همین که دست رفاقت را به سوی دشمن خود دراز کردید یعنی خیانت کرده اید حتی لبخند زدن به دشمنان ممنوع است .

نماینده ولی فقیه ،گریزی هم به سخنان هفته گذشته در خصوص ضرورت تحقق وعده های مسئولان به مردم زد و گفت: برخی شیطنت رسانه ای کردند و آنرا به سفر رئیس جمهور ربط دادند.

امام جمعه قزوین گفت: ما انتظاری نداریم پس از سفر رئیس جمهور به استان ، بلافاصله کاری انجام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.