سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دو کشته و دو زخمی در پی برخورد سواری پراید با اتوبوس+تصاویر

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی برخورد خودرو پراید با یک دستگاه اتوبوس متوقف شده در حاشیه جاده مشهد به چناران 2نفر کشته و2نفر زخمی شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  آتشپاد سوم " مهدی رضایی " روز جمعه در تشریح جزییات این خبر افزود: مقارن ساعت 14:41 بعدازظهر امروز با اعلام بروز این سانحه رانندگی به سامانه تلفنی ۱۲۵، بلادرنگ تیم امداد و نجات و پیشگیری از حریق سه ایستگاه شماره 7،36و 35 به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادی،  بین آزادی 117 و 119 عزیمت نمودند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران آتش نشانی در محل مشخص شد یک دستگاه سواری پراید در هنگام حرکت به علت نامعلومی که توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی می باشد،  با شدت با اتوبوس پارک شده در حاشیه بزرگراه برخورد کرده بود.

به گفته آتشپاد سوم رضایی به دنبال بروز این حادثه چهار سرنشین سواری پراید در داخل خودرو محبوس ومصدوم شدند، که متاسفانه دو تن آنها در دم جان باختند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به عملیات پیشگیرانه و رها سازی محبوسین حادثه توسط ماموران آتش‌نشانی،  خاطرنشان کرد: مصدومین پس عملیات رها سازی جهت انتقال به مراکز تحویل تکنسینهای اورژانس حاضر در محل داده شدند.

آتشپاد سوم رضایی در پایان ضمن تاکید بر انتقال اجساد دو متوفی این حادثه به پزشکی قانونی، گفت: ماموران آتش‌نشانی پس از انجام اقدامات ایمنی لازم با تحویل محل به عوامل انتظامی به ایستگاه های خود بازگشتند.




انتهای پیام// م ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.