سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

شناسایی 69 طرح گردشگری راکد در استان آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از شناسایی 69 طرح راکد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛جلیل جباری گفت: خصوص 69 طرح گردشگری راکد مورد شناسایی قرار گرفته و در کارگروه رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفته‌اند، که در واگذاری تسهیلات توسط بانکها به این طرح‌ها با مشکل مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: طرح‌های گردشگری که هم اکنون در رکود به سر می‌برند در کارگروه رفع موانع تولید استان مورد بررسی و واگذاری تسهیلات به این واحدها به تصویب رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: لازم بانکها در راستای واگذاری تسهیلات به طرحهای گردشگری استان همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی افزود: موضوع گردشگری در آذربایجان غربی یکی از موضوعات حائز اهمیت در زمینه اقتصاد است، که باید از ظرفیت‌های موجود در این زمینه بهره بگیریم و باید سایر دستگاه‌ها نیز در این خصوص اداره میراث فرهنگی را یاری رسانند.

جباری گفت: خواستار پرداخت تسهیلات برای توسعه، تجهیز و ارتقای کیفی، استانداردسازی و بهبود زیرساخت‌های صنعت گردشگری استان آذربایجان غربی هستیم، که باید تلاش شود تا طرح‌های گردشگری رونق بیشتری به خود بگیرند.

وی تصریح کرد: می‌توانیم از ظرفیتهای گردشگری برای پویایی اقتصادی استان استفاده کنیم، و برای این منور باید منابع مالی مورد نیاز تامین شود.

وی اضافه کرد: لازم است بانکها در زمینه وثیقه‌گذاری برای دریافت تسهیلات انعطاف بیشتری داشته باشند، زیرا عمده مشکلات دریافت کنندگان تسهیلات، نبود وثیقه مناسب برای دریافت تسهیلات است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.