سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ارومیه؛

تجمع عزاداران در اربعین نمایش قدرت و عظمت اسلام و مسلمین است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت:تجمع عزاداران در اربعین حسینی نمایش قدرت و عظمت اسلام و مسلمین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به عملکرد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی اتحاد لازم را برای حل مشکلات استان را داشته باشند.

وی افزود: ارتباط با مسئولین استانی و شنیدن مشکلات استان باید در الویت کاری نمایندگان باشد و از تک روی در کارها پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد: مستکبرین تلاش دارند تا نام و راه اسلام و ائمه معصومین را حذف کنند ولی باید بدانند هیچ کس و هیچ چیزی نمی تواند به معنویت دین اسلام خدشه ایی وارد کند .

خطیب نماز جمعه در ادامه به فرا رسیدن روز ۱۳ آبان اشاره کرد و تصریح کرد: این روز نمایش تنفر ملت مسلمان از تمدن ذلت بار و خفیف آمریکایی است چرت که این تمدن ترویج بی عفتی در جامعه است.

وی  با بیان اینکه سالها استکبار جهانی در راس آن آمریکا تلاش دارند بی عفتی را نماد انسان جلوه دهند گفت: روز ۱۳ آبان بهترین فرصت برای نشان دادن چهره کریه استکبار و اعلام انزجار از سیاست های ددمنشانه آمریکاست.

قریشی  همچنین با انتقاد از بی توجهی به وضعیت خوابگاه های دانشجویی در استان عنوان کرد: در زمان قبل از انقلاب خوابگاه های دانشجویی به صورت متاهلی بود اما متاسفانه امروز تمامی خوابگاه های استان به صورت مجردی است و شاهد مشکلات زیادی در این بخش هستیم.


حجت الاسلام قریشی به مسئله ازدواج جوانان نیز اشاره ای کرد و گفت: والدین بایستی نسبت به ازدواج جوانان حساس باشند و در این امر خدا پسندانه تعجیل کنند، و باید در آخرت در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشند.

انتهای پیام/م



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.