سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

یادواره شهدای غرب و شمال غرب استان

هنفتمین مراسم بزرگداشت 700 شهید غرب و شمال غرب استان در مسجد المهدی مینودر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛در این مراسم که با حضور مردم ، خانواده شهدا و میهمانانی از تهران، کرمانشاه، بانه  و زنجان برگزار  و  یاد و خاطره شهیدان شاخصی چون مصیب مرادی کشمرزی، قاسم نصر الهی، حفظ اله عابدینی ، احمد اله یاری،رضا کبری سگز آبادی، نورالدین ابراهیمی، محسن بلندیان، محمد جعفر خانی،علی اکبر رضایی و محمد تقی شریف گرامی داشته شد.


جانشین فرمانده مجتمع دانشگاهی امام حسین در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز با قدرت در آن سوی مرز ها امنیت را برقرار می کند ، گفت : جلو داری و پیش برندگی امروز کشور های اسلامی و امنیت منطقه  بر عهده ایران اسلامی است و جوانان باید راه شهدا را ادامه دهند .

سردار شعبانی اضافه کرد : صادر کردن انقلاب را امروز عملی کرده ایم ، انقلابی که  ریشه در فطرت انسان ها دارد و مرز هارا هم نمیشناسد.

جانشین فرمانده مجتمع دانشگاهی امام حسین افزود : بگذارید امریکا و اروپا نگران باشند و این را بدانند که اگر در مقابل دین ما بایستند در مقابل تمام دنیایشان خواهیم ایستاد.


وی اظهار داشت: اگر این بار دشمن فشاربیاورد چیزی به نام صلح و سازش وجود نخواهد داشت.

 سردار شعبانی  بیان کرد : از این دوران تحریم های نا جوانمردانه که کشوری فاسد به ما تحمیل کرده اند هم عبور خواهیم کرد و با همت این مردم امنیت را دو چندان  میکنیم.

وی  گفت: اگر دشمن را در آن سوی مرز نگه نداریم  قطعا به خلیج فارس خواهند رسید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.