سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت آب و هوای استان های کشور؛

بارش باران و کاهش دما درشمال غرب کشور/آسمان تهران نیمه ابری + جدول

امروز در بخشهایی از شمال غرب کشور، بویژه شهرهای شمالی آذربایجان غربی وآذربایجان شرقی ابرناکی و بارش باران در ارتفاعات این مناطق بارش برف پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار ر راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز در بخشهایی از شمال غرب کشور، به ویژه شهرهای شمالی آذربایجان غربی وآذربایجان شرقی ابرناکی و بارش باران در ارتفاعات این مناطق بارش برف پیش بینی می شود. 

در برخی مناطق غرب، دامنه های البرز مرکزی وغربی وسواحل غربی خزر نیز افزایش ابر وبارش پراکنده رخ خواهد داد.

همچنین روز شنبه نیز درسواحل دریای خزر، شهرهای شمالی شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز افزایش ابرو بارش پراکنده پیش بینی می شود، این موج روز یک شنبه در بخشهای از شمال شرق کشور درخراسان شمالی وشمال رضوی سبب بارش پراکنده خواهد شد.

لازم به ذکر است روز یک شنبه درسواحل دریای خزر دمای هوا افزایش می یابد که در برخی مناطق سواحل غربی خزر و اردبیل با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.


بارش های پراکنده در تهران

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گودرزی کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور تشریح کرد: امروز اردبیل با 1 درجه خنک ترین استان کشور و بندرعباس با 36 درجه گرم ترین استان کشور بوده است .

وی گفت :امروز در شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی شاهد بارش باران و در برخی مناطق کوهستانی شاهد بارش برف خواهیم بود و همچنین برای البرز مرکزی و ساحل غربی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

گودرزی در پایان اظهار داشت: امروز بعد از ظهر تهران دارای شرایط نیمه ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش خفیف نیز در این ساعات وجود دارد . دمای هوای تهران در گرم ترین ساعات به 22 درجه سانتی گراد خواهد رسید .



وضعیت آب وهوای کشور در یک نگاه:





جدول آب وهوای مناطق مختلف کشور به شرح ذیل است:




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.