سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی؛

دانشگاه مناسب ترین محل کسب زمینه های اخلاقی

معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: دانشگاه محل کسب زمینه های اخلاق حرفه ای و آماده شدن برای خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛رضا فیروزی  در جمع پرشور دانشجویان جدیدالورود دانشگاه گفت: در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی یک سیاست اصلی و محوری داریم که بر این مبنا تلاش می کنیم که شما دانشجویان دغدغه ای برای تحصیل و علم آموزی نداشته باشید و در کنار آن خود را با آسایش و آرامش بیشتری آماده خدمت به جامعه کنید.

فیروزی اظهار کرد: دانشگاه محل کسب علم، کسب مهارت، جایگاه کسب بینش و نگرش انسانی، کسب زمینه های متعدد اخلاق حرفه ای و محل آماده شدن برای خدمت به مردم است.

وی در ادامه عنوان کرد: ما و شما دانشجویان منتصب به قشر فرهنگی جامعه هستیم و از ما انتظار می رود که بدانیم کدام رفتارها متناسب با شان و شخصیت فرهنگیان است.

معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به ساختار معاونت فرهنگی و دانشجویی اظهار کرد: برای مدیریت بهتر دانشگاه نیاز به همکاری دانشجویان و اساتید داریم. در این معاونت ما به دنبال حل مشکلات شما از خوابگاهها تا سرویس و اوقات فراغت شما هستیم و از شما درخواست داریم که مشلات را با همکاران ما در میان بگذارید.

به گفته فیروزی دانشگاه علوم پزشکی از مشاوران متخصص و امینی برخوردار است و دانشجویان می توانند قبل از آنکه دچار مشکلات شدیدی شوند به همکاران مشاور ما در معاونت مراجعه کنند. تضمین می کنم که این عزیزان بهترین افرادی هستند که می تواندی صحبت های خود را با آنها در میان بگذارید.

وی با بیان اینکه تشکل ها و کانون هایی با سلایق فرهنگی، اجتماعی و سیاسی متنوعی در دانشگاه فعال است، گفت: دانشجویان علاقه مند می توانند در این تشکل ها عضو و فعالیت داشته باشند. ضمن آنکه، به دانشجویان وعده می دهیم جلسات کرسی های آزاد اندیشیدر دانشگاه نهادینه کنیم. چراکه اعتقاد داریم اختلاف ها در همه ابعاد با گفتگو قابلیت حل شدن را دارند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.