سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیلوانا؛

کلنگ زنی مدرسه خیر ساز در روستای انبي منطقه سیلوانا

مدرسه سه كلاسه دوره متوسطه اول در روستای انبي منطقه سیلوانای ارومیه با حضور معاون سوادآموزي اداره كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی احداث گردید .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه سیلوانا دراين مراسم ضمن تسليت ايام سوگواري ماه محرم وصفر گفت : سخاوت و ايثار از واژاگان مقدّس دين اسلام است و سخاوتمند كسي است كه هرآنچه ازخود اضافه دارد مي بخشد وايثارگر كسي است كه با وجود نيازشديد خود، بازهم مي بخشد و ارزش كارخيّرين درذات آن كارنهفته است.

مصطفوي بیان كرد: کار خیر یک توفیق الهی است که نصیب بندگان صالح خداوند می شود و خیّرین مدرسه ساز از این فرصت بندگی نهایت استفاده و سود معنوی را می برند.

وي درادامه ازخیّرین محترم بعنوان خردمندترین نیکوکاران یاد کرد که به بسترسازی و رشد و تعالی فرهنگ اسلامی و ایرانی کمک می نمایند.

سپس ريباز ميرزايي بخشدارمنطقه سيلوانا نیز از آموزش و پرورش بعنوان تربيت كننده نسل آينده ياد كرد و افزود : بخاطر همين تعليم و تربيت است كه شاهد رشد و پيشرفت همه جانبه جمهوري اسلامي ايران هستيم .

وي گفت: امروزه در اكثر كشورها در زمينه ي علم آموزي سرمايه گذاري صورت گرفته و هركشوري كه نيروي انساني آن توسعه يافته داشته باشد موفق تر مي شود. از صدر اسلام تا به امروز كار خير وجود داشته و اولين خيّر ما حضرت خديجه (س)است كه اموال خود را در راه ترويج اسلام به مصرف رسانده است. دنيا زود گذر و عمر انسان كوتاه است بنابراين تنها چيزي كه در دنياي مادي مي ماند عمل خير است كه ذخيره آخرت انسان مي باشد.

ميرزايي خاطر نشان كرد: ثروتمندترین افراد کسانی هستند که در خدمت مردم باشند و خیّرین مدرسه ساز، افرادی هستند که عشق واقعی یعنی خدمت به مردم را در پیش گرفته اند.

لازم به ذکر است ؛ اين چهارمين مدرسه اي است كه توسط همين برادران مبلّغ (ساكن درتهران) در اين منطقه محروم ساخته مي شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.