سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

استاندار اردبیل از مردم بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرد

استاندار اردبیل در بازدید نیمه شب خود از عملیات نیروهای شهرداری و شرکت توزیع برق برای رفع مشکلات بوجود آمده از شهروندان اردبیلی عذرخواهی کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: با تلاش به عمل آمده برق اغلب مناطق شهر وصل شده و با ملحق شدن نیروهای اعزامی از تبریز با بالابر و اره های برقی تا روز پنجشنبه تقریبا مشکل قطع برق شهروندان رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: ریزش برف سنگین و شکسته شدن شاخ و برگ درختان موجب ایجاد اختلال هایی در شبکه توزیع برق شهر اردبیل شده اما عمده مشکلات در شرف حل نهایی است.

استاندار اردبیل افزود: شاید با تداوم بارش ها و برخی اتصال ها همچنان شاهد قطعی های موقت برق باشیم ولی آنها محدود بوده و بحران بوجود آمده در حال حل نهایی است.

خدابخش اضافه کرد: تمامی نیروهای امدادی بویژه ماموران شرکت توزیع برق ، شهرداری و دیگر عوامل امدادی از بامداد سه شنبه در آماده باش کامل و تلاش شبانه روزی بوده و تاکنون توانسته اند بخش بزرگی از مشکل بوجود آمده را رفع کنند.

وی که در این بازدید شبانه فرماندار ، شهردار، مدیرکل مدیریت بحران و مدیرعامل توزیع برق اردبیل وی را همراهی می کرد از چندین نقطه شهر بازدید و در جریان روند حل مشکلات بوجود آمده قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.