سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تنظیم تفاهم‌نامه برای راه‌اندازی شبکه ملی زیارت

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در حال تنظیم تفاهم‌نامه برای راه‌اندازی شبکه ملی زیارت هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسن واحدی در جمع خبرنگاران افزود: راه‌اندازی رادیو زیارت با پیگیری‌های استان توسط رییس سازمان صدا و سیما ابلاغ شده و صدا و سیمای خراسان رضوی در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های آن است.
وی افزود: این رادیو ماهواره‌ای تصویری، حرکتی بزرگ در حوزه فرهنگ زیارت است تا موضوع زیارت از این طریق انعکاس جهانی یابد و محل تمرکز و تولید برنامه‌های این شبکه خراسان رضوی است.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: فهرست طرح‌های آماده سرمایه‌گذاری در قالب "طرح جامع زیارت" ظرف یک ماه آینده تکمیل و برای مشارکت بخش خصوصی بر روی پرتال استانداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: طی امسال در بخش دولتی تاکنون 550 میلیارد ریال از اعتبارات موردنیاز در سازمان برنامه و بودجه مصوب و قطعی و توافقنامه‌های آن مبادله شده است.
واحدی به باز شدن پنجره زیارت در دستگاه‌های اجرایی نیز اشاره و بیان کرد: 200 میلیارد ریال از اعتبارات ابلاغی استان تاکنون به همین امر اختصاص یافته است. 270 میلیارد ریال دیگر از بودجه زیارت هم در حال ابلاغ است که مربوط به ردیف اشخاص حقوقی غیردولتی همچون شهرداری‌ها است.
تنظیم این تفاهم نامه برای مشارکت صدا و سیما با شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و استانداری است.
انتهای پیام//ی.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.