سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک ؛

برگزار آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان محلات

با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی ، آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان محلات برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سردار عزیزی ، فرماندهی نیروی انتظامی استان در این آیین با اشاره به برنامه ویژه ناجا در جذب مشارکت‌های مردمی گفت: رویکرد جامعه محوری از سال 78 در نیروی انتظامی آغاز شد و هر ساله در حال ارتقاء آن هستیم چراکه معتقدیم همکاری و مشارکت مردم یکی از مولفه های موفقیت بوده و هست.
سردار عزیزی امنیت را هدف و وسیله دانست و افزود: امنیت هدف است چرا که همه باید تلاش کنیم تا به آن برسیم و وسیله است چرا که امنیت لازمه رشد، پیشرفت و تعالی در جامعه است.
وی ادامه داد: امنیت در جامعه با انجام وظایف قانونی از طرف مسئولین در بخش‌های مختلف خود به خود به وجود خواهد آمد و پس از آن نیز نیروی انتظامی وظیفه نظارت بر این امنیت را خواهد داشت.
حجت الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات نیز گفت: امنیت در جامعه امروز مولفه‌های متعددی دارد که در گذشته هیچ یک از آنها مطرح نبوده است و برای ایجاد امنیت در ابعاد مختلف و گسترده امروزی پلیس نیازمند استفاده از دانش روز است.
ربانی افزود: بخشی از نا امنی‌های امروز جامعه ما ارتباط تنگاتنگی با نقشه های دشمنان برای ایستادگی و مقابله با جمهوری اسلامی دارد و تمامی ارکان ایجاد امنیت در جامعه باید برای آن تلاش کنند.
امام جمعه محلات یکی از بهترین برنامه های نیروی انتظامی در سالهای اخیر را ایجاد همبستگی با مردم دانست و بیان کرد: ایجاد اعتماد در دلهای مردمی خود راهگشا خواهد بود و بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد.
سید احمد سجادی فرماندار شهرستان محلات در این مراسم گفت: در دنیا برای مقابله با ناهنجاری‌ها و نا امینی‌ها در سطوح مختلف از شیوه‌های مختلف استفاده می‌شود.
وی جذب مشارکتهای مردمی را یکی از سطوح برخورد با ناهنجاری ها دانست و بیان کرد: جذب مشارکت مردم موجب افزایش سرمایه انسانی در سطح جامعه خواهد شد.
سجادی در خاتمه بر لزوم برخورد فرا جناحی پلیس در سطح استان و شهرستان تاکید کرد.
در این مراسم از خدمات سرهنگ گودرزی فرمانده پیشین انتظامی محلات قدردانی و سرهنگ بیرانوند به عنوان فرمانده انتظامی محلات معرفی شد .
انتهای پیام / ف

برچسب ها: ارا ، عزیزی ، انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.